Вход/Личный кабинет
  • Вхід
  • Реєстрація

Політика повернення та обміну товару.


Інтернет-крамниця "Доставка лінз" - Dostavkalinz.com.ua, продає тільки сертифіковані товари, офіційно дозволені для продажу на території України. Працюючи безпосередньо з постачальниками товару, ми гарантуємо належну якість продукції.


Відповідно до Технічного регламенту, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 р .. № 753, контактні лінзи та засоби догляду за лінзами належать до медичних засобів. А відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 року про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та Наказу МОЗ України №360 від 19.07.2005 року (пункт 16) медичні засоби та вироби медичного призначення належної якості, поверненню та обміну не підлягають.


Оформляючи замовлення у нашому магазині ви погоджуєтеся з тим, що маєте рецепт, виписаний офтальмологом не раніше 6 місяців тому. Ми не несемо відповідальності за наслідки носіння самостійно підібраних лінз: якщо ви відчуваєте дискомфорт у лінзах належної якості, лінзи відправлені за параметрами рецепта, але не підходять, або якщо не сподобався колір лінз.


Роблячи замовлення, уважно перевіряйте обрані параметри контактних лінз. Крім того, ми завжди телефонуємо і ще раз уточнюємо всі характеристики.


При отриманні товару уважно перевіряйте вміст Вашого замовлення. Ви можете відмовитися від покупки всього або частини замовлення безпосередньо у момент отримання, якщо товар не відповідає замовленому. Товар може бути повернений тільки у своїй неушкодженою оригінальній упаковці.


Але незважаючи на все вищезазначене:

Ми цінуємо всіх наших клієнтів і можемо взяти лінзи на обмін на протязі 14 днів при певних умовах. Товар   повинен бути переданий тільки в оригінальній упаковці, яка не зазнала механічних пошкоджень. Всі витрати на пересилку будуть за ваш рахунок.


Якщо є підозра, що контактна лінза має виробничий дефект, ми можемо направити лінзу на експертизу. Зв'яжіться з нами з цього приводу.   Щоб відправити лінзу на експертизу, потрібно докласти наступне:

  1. Саму   "дефектну" контактну лінзу у контейнері з розчином.

  2. Упаковку: блістер або флакон від цієї контактної лінзи.

  3. Копію рецепта на замовлені контактні лінзи (це виключає самопідбір)

  4. Заповнену заяву - рекламацію (зразок ми надішлемо на ел. пошту)

Якщо виробничий дефект підтвердиться, ми замінимо блістер / упаковку або повернемо гроші протягом 14 днів з дня покупки товару.